Városlista
2020. november 28, szombat - Stefánia

Hírek

2018. Február 26. 14:01, hétfő | PR

Költségek lefaragása reptéri parkolással

Költségek lefaragása reptéri parkolással

Amikor külföldre indulunk nyaralni, jó előre ki kell számolnunk a költségeinket. Toronymagasra rúghat egy utazás ára, ha figyelmetlenül döntünk pénzügyi kérdésekben. A költekezés már a reptérre kijutásnál beindulhat.

Egy évben egyszer vagy kétszer indulunk nyaralni - legalábbis többségünk -, és gondosan félretesszük a pénzt ezekre az alkalmakra. Ha túlságosan fogunkhoz verjük a garast, és mindenhol csak nézelődünk, “mert az ingyen van”, az megkeserítheti a vakációt. Az élményekért fizetni kell, ez a nyaralás egyik alapigazsága. Ám nem mellékes, mennyit.

Ne essünk bele a turistacsapdákba

Sokaknak lehetővé teszik a fapados repülőutak, hogy olyan helyekre jussanak el, amiről korábban csak álmodhattak. Többet és többen utazunk, és egyre csökken a gyakorlott utazók aránya. Ne dőljünk be bárminek, ha új helyen fordulunk meg. Érdemes minél több információt begyűjteni, mielőtt útra kelünk, hogy csupa pozitív élménnyel térjünk haza.
Bosszantó, de létező tény, hogy ha turisták vagyuk külföldön, az élet bizony drága lehet. Vietnámban vagy Thaiföldön a fehér bőrszínünk is ‘leleplez’, és máris nem egyszer többe kerül ugyanaz a szolgáltatás nekünk, mint egy helyi lakosnak.
Ajánlott utánanézni indulás előtt a lehetséges költségeknek, és nagyjából kiszámítani, mennyiből fogjuk kihozni az utazást. Előre is tervezhetjük a főbb plusz járulékos kiadásokat.

Lehet kedvező árú is, ami komfortos

A repülőút és a szállás mellett sok a mozgó költség, amelyek esetében egy kis odafigyeléssel sokkal kevesebből is kijöhetünk. A legelső ilyen, amivel találkozunk, a repülőtérre való kijutás (illetve a hazaút). Ha a budapesti légikikötőről van szó, ki- és vissza juthatunk 8500, és párszáz forintból is.
A taxi igen kényelmes lehetőség, de a távolság miatt nem olcsó, 8000 forint alatt nem számolhatunk vele.


A minibusz akár házhoz is vihet hazafelé, és a taxinál kevesebbe kerül. De ha a nyolc utasból mi vagyunk a nyolcadikak, előttünk hét embert tesz le a járat.
A tömegközlekedéssel való kijutás is megoldható, még ha nem is normál BKV-jeggyel visz ki a 2017 óta létező 100E busz. Ez igazi gyorsjárat: a reptér felé a Deák tér mellett csak a Kálvin téren tudunk felszállni, kora reggel emellett az Astorián is.
Ám azzal is számoljunk, hogy mindez a szokásos buszon való tolongással jár, valamint ha a bőröndjeink nehezek, azokat is fel-, le kell mozgatnunk. A fapados járatok népszerűsége miatt főleg az utazó szezonban (márciustól szeptemberig, októberig) biztosan zsúfolt buszokkal kell számolnunk.

Kipihenten érkezünk a terminálhoz

Sokkal komfortosabb, és ár-érték arányban nagyon jó opció az autós utazás és a nemrég megújult reptéri parkolás. 35-40 perc alatt érünk ki a városközpontból, majd a parkoló szektoroktól könnyedén elérjük a terminált. A parkolás ötvözi a takarékosságot és a kényelmet.
Ha az autót a reptér mellett hagyjuk, hatalmas élmény, amikor az utazás végén a saját kocsinkba szállhatunk anélkül, hogy taxit kéne keresnünk, vagy vonszolnunk kéne a bőröndjeinket mondjuk a KöKi metróállomáson.
Ha körültekintően választunk, akkor jól indítjuk - illetve jól zárjuk - az utazásunkat; és már csak a többi részletre kell hasonló gonddal ügyelni.

Ezek érdekelhetnek még

2020. November 25. 19:59, szerda | PR

Tippek és trükkök a professzionális nyomtatási eredményhez

Minőségi tonerek segítségével könnyebb home office-ból dolgozni

2020. November 25. 15:46, szerda | PR

Fertőtlenítő takarítás specialistája

Stabilizált ózonos vizet előállító berendezést, valamint egyéb elektromos fertőtlenítő eszközöket szereztek be -

2020. November 23. 18:08, hétfő | PR

Mire jók a fenőkövek?

Ha megtaláltuk a tökéletes kést, ami megkönnyíti a konyhai vagy a ház körüli munkát, már csak arra kell figyelnünk, hogy az mindig éles maradjon.

2020. Szeptember 21. 15:47, hétfő | PR

Elindult az épületenergetika digitalizációját fejlesztő IPOSZ-IVSZ projekt! Okosotthont mindenkinek!

2020. áprilisában vette kezdetét a GINOP-5.3.5-18-2019-00094-es kódú pályázat az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) és az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) gondozásában.