Hírek
2019. Április 16. 05:00, kedd |
Belföld
Forrás: mti - fotó: MTI
Ennyit költünk fejenként élelmiszerre húsvétkor
A magyarok a havi átlagos kiadásnál 4 százalékkal többet, fejenként 26 482 forintot költöttek tavaly húsvétkor élelmiszerekre és alkoholmentes italokra - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) hétfőn.
Az ünnephez kapcsolódó legnépszerűbb termékekből a háztartások 78 százaléka vásárolt sonkát, 69 százaléka tojást, 72 százaléka csokoládét vett 2018 márciusában.
A havi átlagos kiadáshoz képest kalácsra és péksüteményre a családok 3 százalékkal többet, 541 forintot költöttek tavaly húsvétkor. A kiadások között kiemelkedik a csokoládé, amire fejenként átlagosan 985 forintot, 80 százalékkal többet költöttek.
Sonkára és szalámira a magyarok az átlagosnál 37 százalékkal többet, 1548 forintot költöttek a tavalyi húsvéti ünnepen, míg tojásra 18 százalékkal többet, fejenként 641 forintot - derül ki a KSH húsvéti statisztikáiból.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Április 18. 14:32, csütörtök | Belföld
Átadták a 33. számú főút 2x2 sávra bővített újabb szakaszát
Elkészült a 33. számú főút újabb szakasza, ezzel Debrecentől Látóképig 2x2 sávon közlekedhetnek a járművek - hangzott el az útszakasz csütörtöki átadó ünnepségén.
2024. Április 18. 14:30, csütörtök | Belföld
A kormány szerint a vendégmunkások nem fogják kiszorítani a magyarokat a magyar munkahelyekről
A vendégmunkások nem fogják kiszorítani a magyarokat a magyar munkahelyekről - mondta a Nemzetgazdasági Minisztérium foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára csütörtökön a Kossuth rádió műsorában.
2024. Április 18. 14:29, csütörtök | Belföld
Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban
Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban - közölte az Energiaügyi Minisztérium (EM) csütörtökön a Facebook oldalán közzétett bejegyzésben.
2024. Április 18. 14:27, csütörtök | Belföld
Kis és közepes vállalkozók kaphatnak teret az eMagon
Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére